تور شفق قطبی 1403

20 دی ساعت: 00:00 (به وقت تهران)
27 دی ساعت: 00:00 (به وقت مورمانسک)
برنامه رفت: 20 دی ساعت: 00:00
تهران, فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
ماهان
ماهان
مورمانسک, فرودگاه مورمانسک
مدت پرواز: 05:00
برنامه برگشت: 27 دی ساعت: 00:00
مورمانسک, فرودگاه مورمانسک
ماهان
ماهان
تهران, فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
مدت پرواز: 05:00

انتخاب هتل

share Created with Sketch Beta.
پارک این بای رادیسون پلیارنیه زری
PARK INN BY RADISSON POLIARNIE ZORI
4 شب
OR
آزیموت + ایگلو
AZIMUT+IGLOO
1 شب
OR
INTERCONTINENTAL
INTERCONTINENTAL
2 شب
OR
  • 2 تخته (هرنفر)
    19,990,000 تومان + 1,190 دلار
  • 1 تخته (هرنفر)
    19,990,000 تومان + 1,500 دلار
توضیحات :
رزرو

اطلاعات تور

توضیحات

یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین پدیده‌های طبیعی، پدیده شفق قطبی است که در مناطقی شمالی مانند روسیه رخ می‌نمایاند. تور شفق قطبی روسیه یکی از جذاب‌ترین تورهای گردشگری است که شما را به تماشای نقاشی آسمان خواهد برد. با خرید تور مورمانسک روسیه با یک برنامه سفر استثنایی به شکار شفق قطبی بروید. اگر علاقمندید این شاهکار طبیعت را نه فقط در تصاویر، که با چشم خود و به صورت زنده ببینید، فرصت را از دست ندهید و با تور شفق قطبی 1403 توریست لند  همراه شوید.

در پاسخ به سؤال پرتکرار شما مبنی‌بر اینکه «شفق قطبی چیست» باید بگوییم که حتما تاکنون تصاویری را از نورهای سبزرنگ که در آسمان شب به شکلی جادویی می‌درخشند، دیده‌اید! این نورها همان شفق قطبی Northern Lights هستند که در اثر برخورد طوفان‌های خورشیدی با مولکول‌های بالای جوّ به وجود می‌آیند. البته رنگ اصلی شفق قطبی نقره‌ای یا طوسی است؛ اما اگر دوربین روی حالت تصویربرداری طولانی باشد، این پدیده به رنگ سبز دیده می‌شود. شفق قطبی پدیده‌ای است که تنها در مناطق نزدیک به قطب شمال (اصطلاحا شمالگان) دیده می‌شود. خوشبختانه برای مشاهده این جادوی طبیعت لازم نیست به قطب سفر کنید! بلکه با سفر به مناطق شمالی روسیه نیز می‌توان شاهد آن بود.

شمالگان منطقه‌ای است که روزهای آن در تابستان بیشتر از 24 ساعت طول می‌کشد. به‌عبارتی، برخی روزهای آن حتی غروب چند ساعتۀ خورشید را تجربه نمی‌کند. زمستان‌های این منطقه نیز نیمه‌شب کامل نداشته و شب‌های بسیار کوتاهی دارد که به نیم‌شب قطبی معروف است. اگر خوش‌شانس باشید و در زمان مناسب به شمال روسیه سفر کنید، می‌توانید با چشم غیرمسلح، شفق قطبی را به رنگ اصلی آن یعنی سبزآبی براق ببینید.

خوشبختانه تور شفق قطبی روسیه 1403 همان سفری است که آرزوی آن را دارید. این تور شما را در بهترین فصل سال یعنی در میانۀ زمستان، به تماشای این پدیده شگرف که همچون پالت رنگی در آسمان شب می‌درخشد، خواهد برد. برای تماشای شفق قطبی لازم است چند پدیده طبیعی هم‌زمان با هم رخ دهند. طوفان‌های قوی خورشیدی، عدم وجود مزاحمت نورهای مصنوعی و عدم وجود ابر در آسمان از شرایط شکار موفقیت‌آمیز شفق قطبی است. بدین منظور، آژانس گردشگری توریست لند  شما را به یکی از شهرهای شمالی روسیه یعنی مورمانسک خواهد برد.

قیمت تور شفق قطبی روسیه؛ سفری تکرارنشدنی

اگر به دنبال ارزانترین تور شفق قطبی روسیه هستید، با اطمینان به شما می‌گوییم که توری مانند پکیج اقتصادی توریست لند  را نخواهید یافت. قیمت تور شفق قطبی روسیه الفبا بسیار مناسب بوده و فرصتی کاملا استثنایی خواهد بود. شما می‌توانید با پرداخت کمتر از 60 میلیون تومان از این پدیده شگفت‌انگیز دیدن کنید. البته باید مبلغی را به دلار، برای هزینه ویزای خود نیز کنار بگذارید.

لازم به ذکر است که قیمت تور مورمانسک روسیه بسته به خدماتی که به گردشگران ارائه می‌شود، متغیر است. این هزینه براساس هتل محل اقامت، گشت شهری و برنامه‌های جانبی تور متفاوت است؛ اما در هر صورت، مطمئن باشید که با خرید تور شفق قطبی از توریست لند ، خدماتی کاملا متناسب با مبلغی که پرداخت می‌کنید را دریافت خواهید کرد.

برنامه سفر با تور شفق قطبی روسیه در آژانس توریست لند 

مدت زمان تور شفق های قطبی روسیه 7 شب و 8 روز خواهد بود. از این مدت، 4 روز در مسکو و 4 روز را در مورمانسک سپری خواهید کرد. همان‌طور که گفتیم، برنامه‌هایی که در طول این یک هفته برای شما در نظر گرفته شده بر اساس پکیجی که خریداری می‌کنید متغیر است؛ اما بااین‌حال، موارد زیر در طول این هشت روز مشترک خواهد بود:

روز اول: حرکـت از فـرودگاه امـام خمینـی تهـران بـه سـمت فـرودگاه شـرمیتوو/ حرکـت به سـمت ترمینـال پروازهـای داخلـی جهـت سـوار شـدن بـه هواپیمـا و رفتـن بـه شـهر مورمانسـک. بعـد از رسـیدن بـه شـهر مورمانسـک بـا ترانسـفر بـه سـمت هتـل جهـت تحویـل اتـاق هـا حرکـت میکنیـم. در شـب اول اقامتمـان در شـهر مورمانسک زمان آزاد جهت استراحت و گذران وقت در شهر را داریم.

روز دوم: بعـد از صـرف صبحانـه در بوفـه هتـل بـه گشـت شـهری مورمانسـک میرویـم. در ایـن گشـت از بنـای یادبـود آلیوشـا، کشـتی یـخ شـکن لنیـن، فانـوس دریایـی و کلیسـای منجـی دریـا دیـدن میکنیـم. بعـد از گشـت شـهری به صـرف ناهـار رفته و بعـد از صـرف ناهـار امـکان اسـتراحت در هتـل را داریـم. بعـد از چنـد سـاعت اسـتراحت، در انتهـای شـب بـه سـمت محـل مناسـب جهـت شـکار شـفق قطبی رفته و تا نزدیکی صبح به انتظار دیدن شفق قطبی مینشینیم.

روز سوم: بعــد از صــرف صبحانــه در بوفــه ی هتــل ، روز ســوم اقامــت خــود در شــهر مورمانســک را شــروع میکنیــم. در ایــن روز امــکان خریــد تــور آپشــنال دهکــده سـامی هـا را داریـم کـه شـرکت در ایـن برنامـه شـامل هزینـه جداگانـه اسـت. در صـورت عـدم رویـت شـفق قطبـی در شـب اول، برنامـه شـکار شـفق دوبـاره بـه صورت رایگان اجرا خواهد شد.
روز چهارم: بعـد از صـرف صبحانـه در بوفـه ی هتـل روز چهـارم اقامـت در شـهر مورمانسـک را شـروع میکنیـم. گشـت روز چهـارم بـه صـورت اختیـاری برنامـه بازدیـد از دهکـده هاسکی است که شرکت در این برنامه شامل هزینه جداگانه است. در صـورت عـدم رویـت شـفق قطبـی در دوشـب گذشـته و در صـورت درخواسـت مجـدد همراهـان گشـت شـکار شـفق قطبـی بـه صـورت برنامـه اختیـاری و بـا پرداخت هزینه جداگانه اجرا خواهد شد.
روز پنجم: بعــد از صــرف صبحانــه در بوفــه هتــل بــه ســمت ایگلــو رفتــه و در ایگلوهــای ۵ نفره اقامت خواهیم داشت.
روز ششم: بعــد از صــرف صبحانــه راهــی فــرودگاه شــهر مورمانســک شــده و بــه مســکو میرویـم. در فـرودگاه مسـکو، ترانسـفر منتظـر ماسـت تـا مـا را بـه هتـل محـل اقامتمـان برسـاند. بعـد از تحویـل اتـاق در هتـل مسـکو، ادامـه روز برنامـه سـفر آزاد بـوده و بـا توجـه بـه نزدیکـی هتـل محـل اقامـت بـه ایسـتگاه متـرو و مرکـز شهر، امکان گشت و گذار در میدان سرخ وجود دارد.
روز هفتم:بعـد از صـرف صبحانـه در هتـل گشـت شـهری مـا در مسـکو شـروع میشـود. در گشـت شـهری مسـکو از ایسـتگاههای متـرو مسـکو کـه ثبـت جهانـی شـده انـد بازدیــد کــرده و بــا فرهنــگ و تاریــخ کشــور روســیه بیشــتر آشــنا میشــویم، بــه ســمت میــدان ســرخ رفتــه از نقطــه ی صفــر مســکو دیــدن کــرده و از نمــای بیرونـی کلیسـای سـنت باسیل(باسـیلی مقـدس)، کاخ کرملیـن دیـدن میکنیم. به بــاغ الکســاندر رفتــه آتــش جاویــدان و بنــای یادبــود ســرباز گمنــام را میبینــم.از نمـای بیرونـی فروشـگاه گـوم بازدیـد کـرده و بـرای صـرف ناهـار میرویـم. در ادامه روز برنامـه سـفر آزاد بـوده و بـا توجـه بـه نزدیکـی هتـل بـه مرکـز شـهر میتوانیـم به گشت و گذار در شهر بپردازیم.

روز هشتم: بعـد از تحویـل اتـاق و صـرف صبحانـه بـه سـمت فـرودگاه مسـکو رفتـه و سـفر خود را به پایان رسانده و به ایران باز میگردیم.

مدارک لازم
  • ویزا
  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • کارت ملی / شناسنامه
  • تکمیل فرم مشخصات فردی
خدمات تور
  • پرواز رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • راهنمای مسافرتی
  • ویزا
مسئولین تور
  • علی هاشمی----09121571680
مشاوره رایگان