هتل آپارتمان داوود مشهد

مشهد

غذا و نوشیدنی

  • رستوران

امکانات هتل

  • آسانسور
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • سیستم اعلام / اطفاء حریق
  • لوازم بهداشتی
  • تلویزیون LCD /LED در لابی
  • اتاق چمدان

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی

سایر خدمات

  • حمام
  • دمپایی
مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 5، چهنو 4

فاصله با اماکن عمومی

مسجد گوهرشاد
: 15 دقیقه با خودرو
آرامگاه نادر شاه افشار
: 14 دقیقه با خودرو
موزه آستان قدس
: 15 دقیقه با خودرو
حرم
: 15 دقیقه پیاده
بازار جنت
: 13 دقیقه با خودرو
مرکز خرید خورشید
: 25 دقیقه با خودرو
بازار فردوسی
: 25 دقیقه با خودرو
سرزمین موج های خروشان
: 45 دقیقه با خودرو
شهر طرقبه
: 50 دقیقه با خودرو
پدیده شاندیز
: 60 دقیقه با خودرو
آرامگاه فردوسی
: 50 دقیقه با خودرو

توضیحات

رزرو هتل آپارتمان داوود می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها، به منظور داشتن اقامتی اقتصادی در نزدیکی حرم مطهر امام رضا باشد. هتل آپارتمان داوود مشهد در سال 1398 مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت تا بتواند سطح ارائه خدمات برای مشتریان خود را بالا نگاه دارد. ساختمان این هتل در خیابان امام رضا 5 قرار دارد و به همین دلیل فاصله بسیار کمی تا حرم امام رضا دارد. تعداد 12 اتاق در 4 طبقه این هتل آپارتمان وجود دارد که هر یک با چیدمان و امکاناتی متفاوت برای سلیقه‌ها و نیازهای متنوع مهمانان هتل چیدمان شده‌اند. بهترین قیمت هتل آپارتمان داوود را می‌توانید با مقایسه انواع اتاق‌های موجود در آن و با توجه به اینکه در چه فصلی از سال هستید به دست آورید. این اتاق‌ها شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و آپارتمان یک خوابه برای پنج نفر می‌شوند که می‌توانید از میان آن‌ها بهترین قیمت هتل آپارتمان داوود را به دست آورید. همچنین با رزرو این هتل، امکانات رفاهی مناسب دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رستوران با ظرفیت 70 نفر، صبحانه رایگان، اینترنت وای فای رایگان، خدمات لاندری، خدمات مخصوص معلولبن و ترانسفر رایگان تا حرم مطهر اشاره کرد.

رزرو هتل آپارتمان داوود مشهد

با رزرو هتل آپارتمان داوود مشهد، سفری ارزان و اقتصادی به مشهد خواهید داشت. اگرچه برای رزرو هتل در مشهد با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، انتخاب های متنوعی خواهید داشت. اما هتل آپارتمان داوود یکی از بهترین هتل های مشهد محسوب می‌شود که در خیابان امام رضا قرار دارد. فاصله نزدیک آن با حرم، یکی از مزیت های اقامت در این هتل محسوب می‌شود. همچنین هتل داوود مشهد دسترسی راحتی به مرکز خرید اطراف حرم و بازار رضا دارد. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با هتل آپارتمان داوود آشنا شوید.

رزرو آنلاین هتل آپارتمان داوود مشهد در توریست لند 

برای رزرو آنلاین هتل آپارتمان داوود مشهد با بهترین قیمت کافی است، وارد سایت توریست لند  شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (مشهد) را انتخاب نموده و پس از وارد کردن تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، بر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا اتاق های هتل آپارتمان داوود به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر با کلیک بر روی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن خرید، واچر هتل از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

معرفی هتل آپارتمان داوود مشهد

هتل آپارتمان داوود مشهد یکی از هتل های قدیمی مشهد است که در سال 1398 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 12 اتاق در 4 طبقه است که هر کدام از اتاق های هتل اپارتمان داوود مشهد مجهز و به صورت سوئیت و آپارتمان قابل رزرو خواهند بود. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، تلفن، حمام، حوله و دمپایی، یخچال و غیره اشاره کرد که هر اتاق با چیدمان متفاوتی طراحی شده‌اند. واحدهای آپارتمانی دارای آشپزخانه‌‌ای برای پخت و پز هستند. افرادی که در این هتل اقامت داشته‌اند با توجه به بودجه هتل آن را به دیگران توصیه کردند به همین دلیل نظرات در مورد رزرو هتل داوود مشهد رضایت بخش است.

امکانات هتل آپارتمان داوود مشهد

هتل آپارتمان داوود امکانات و خدمات کاملی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. که از مهمترین آن می‌توان به آسانسور، صندوق امانات، روم سرویس، لاندری، اتاق چمدان و... اشاره کرد. رستوران هتل هم در طبقه همکف با ظرفیت 70 نفر آماده پذیرایی از مهمانان خود در سه وعده صبحانه، نهار و شام خواهد بود.

اتاق های هتل آپارتمان داوود مشهد
-اتاق های دو تخته دبل
-اتاق های سه تخته 
-اتاق های چهار تخته 
-آپارتمان یک خوابه با ظرفیت پنج نفر
-اتاق دو تخته دبل فول برد
-اتاق سه تخته فول برد
-اتاق چهار تخته فول برد
-آپارتمان یک خوابه با ظرفیت پنج نفر فول برد.

قوانین رزرو هتل آپارتمان داوود مشهد

-پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
-زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
-ساعت تحویل اتاق 12 ظهر و ساعت تخلیه اتاق 14 ظهر در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی دارید می‌توانید با شماره تلفن هتل آپارتمان داوود مشهد با بخش رزرواسیون در ارتباط باشید.
-قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی توریست لند  در ارتباط باشید.

سایر هتل های مشهد

تور های موجود برای هتل آپارتمان داوود مشهد

مشاوره رایگان