هتل سما اصفهان

اصفهان

غذا و نوشیدنی

  • رستوران
  • کافی شاپ

امکانات هتل

  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سرویس ایرانی
  • سیستم اعلام / اطفاء حریق
  • سالن پذیرایی (عروسی/ ضیافت)
  • تلویزیون LCD /LED در لابی
  • نمازخانه

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی

سایر خدمات

  • جعبه کمک های اولیه
اصفهان، شهرک صنعتی جی، ابتدای خیابان دهم

فاصله با اماکن عمومی

فاصله تا فرودگاه بین المللی
: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا پل خواجو
: ۲۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مجتمع اصفهان سیتی سنتر
: ۲۱.۷ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل
: ۲۲.۹ کیلومتر
فاصله تا محله تاریخی جویبار
: ۲۴.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع عتیق
: ۲۵.۲ کیلومتر

توضیحات

هتل سما اصفهان (Sama hotel) یکی از هتل‌های نوساز اصفهان است که فعالیت خود را در سال 1397 آغاز کرده است. هتل سما در ساختمانی 4 طبقه‌ قرار گرفته و در مجموع 9 باب اتاق دارد. برای رزرو هتل سما اصفهان می‌توانید اقامتگاه مورد نظر خود را از میان گزینه‌هایی همچون اتاق یک تخته، دو تخته و سه تخته انتخاب کنید. قیمت رزرو هتل سما اصفهان در مجموع ارزان است و اقامت در آن کاملا مقرون به صرفه است. از آنجایی که هتل سما در خارج از شهر اصفهان و در نزدیکی شهرک صنعتی جی قرار گرفته، فاصله هتل سما اصفهان تا جاذبه‌هایی همچون پل خواجو یا سی و سه پل زیاد است اما با این حال، دسترسی آسانی با ماشین از این هتل تا آن‌ها وجود دارد.

رزرو آنلاین هتل سما اصفهان در توریست لند 

برای رزرو آنلاین هتل سما اصفهان با بهترین قیمت، کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن توریست لند  شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (اصفهان) را انتخاب کرده و نام هتل سنتی عتیق را وارد کنید. پس از انتخاب تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اتاق‌های هتل سما اصفهان به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق مورد نظر، با کلیک روی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن رزرو هتل، واچر از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. علاوه بر این شما می‌توانید هتل‌های اصفهان در توریست لند  را بررسی نمایید و در صورت تمایل رزرو انجام بدهید. 

دستورالعمل ها

ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است
پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است
نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد
امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد.
حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد.
تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است.
مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است.
طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.

دستورالعمل های ویژه

قابل توجه میهمانان گرامی، هتل فاصله نزدیکی با فرودگاه دارد و حدود 25 دقیقه با خودرو تا مرکز شهر اصفهان فاصله دارد. سرویس خواب اضافی به صورت تخت ارائه می شود.

پذیرش خانم مجرد

در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.

قوانین کودک و نوزاد

اقامت کودک زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. اقامت کودک با بازه سنی 6 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می شود. هزینه اقامت کودک بالای 12 سال کامل محاسبه می شود.

سایر هتل های اصفهان

تور های موجود برای هتل سما اصفهان

مشاوره رایگان