بلیط قطار تهران

تهران، پایتخت و بزرگترین شهر ایران است. به دلیل اینکه ادارات دولتی، سفارتخانه‌ها و دیگر مراکز تحصیلی، اداری و تجاری اصلی و بزرگ در تهران قرار دارند، این شهر در تمام طول سال میزبان مسافران بسیاری از سراسر کشور است. رزرو بلیط قطار تهران، گزینه مورد نظر بسیاری از مسافرانی است که قصد دارند سفری اقتصادی و کم‌هزینه به تهران داشته باشند. 

در توریست لند  با دسترسی به بلیط تمام شرکت‌های ریلی، می‌توانید قیمت قطارهای مختلف را با هم مقایسه کرده و هنگام خرید بلیط قطار تهران، بهترین گزینه را رزرو کنید. علاوه بر این، توریست لند ، بلیط قطار را با ارزان‌ترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌دهد.

انواع بلیط قطار تهران

سفر به تهران در تعطیلات تابستان و نوروز، از پرطرفدارترین سفرهای داخلی است. متنوع‌ترین ناوگان ریلی برای سفر از شهرهای مختلف کشور به این شهر اختصاص دارد. از این رو مسافران می‌توانند با امکانات و قیمت‌های مختلف، سفر با قطار به تهران را تجربه کنند. انواع بلیط قطارهای تهران که در حال حاضر به مسافران ارائه می‌شود، عبارتند از:

بلیط قطار تهران کوپه دربست

به طور کلی قطارهای مسافربری به دو صورت کوپه‌ای و سالنی هستند. قطارهای کوپه‌ای، کوپه‌های چهار و شش نفره را شامل می‌شوند که امکان استفاده از صندلی‌ها به صورت تختخواب را دارند. گرچه برخی از آنها امکان تخت شدن را ندارند. 
قطارهای سالنی فاقد کوپه هستند و چیدمان صندلی‌ آنها شبیه اتوبوس یا هواپیما است. صندلی‌های این نوع قطارها قابلیت تبدیل شدن به تخت ندارند. گرچه ممکن است بر اساس امکاناتی که این نوع قطارها ارائه می‌دهند، 3 یا 4 ستاره باشند. 
چنانچه بخواهید کوپه دربست در قطار در اختیار داشته باشید، باید گزینه «کوپه دربست می‌خواهم» را در هنگام خرید بلیط قطار انتخاب کنید.

بلیط قطار تهران رفت و برگشت

با توجه به اینکه همه روزه تعداد زیادی مسافر به مقصد تهران در حال سفر با قطار هستند، پیشنهاد می‌کنیم بلیط رفت و برگشت بخرید. با خرید بلیط قطار رفت و برگشت تهران دیگر نگران پر شدن ظرفیت‌ها و گران شدن قیمت نخواهید بود.

قیمت بلیط قطار تهران

بلیط قطار تهران، به دلایلی که پیش از این گفته شد، بسیار پرطرفدار است و به همین دلیل شرکت‌های مختلفی بلیط این مسیر را ارائه می‌دهند. در فصل تابستان و همچنین در تعطیلات نوروز مسافران بسیاری به قصد تفریح و گردش به تهران سفر می‌کنند و در نیمه دوم سال دانشجویان بسیاری به تهران وارد می‌شوند. به همین دلیل، می‌توان گفت تهران در تمام طول سال پذیرای مسافر است و بلیط قطار تهران همیشه بلیطی محبوب در میان مسافران است. با این حال، در تعطیلات رسمی که تعداد مسافران بسیاری راهی تهران می‌شوند، قیمت بلیط قطار تهران نیز تغییر می‌کند. 
برای اطلاع از قیمت دقیق بلیط قطار تهران یا قیمت بلیط قطار تهران رفت و برگشت به سایت توریست لند  مراجعه کنید یا با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید. توریست لند  با گارانتی قیمت بلیط قطار تهران را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با دسترسی به تمام خطوط آهن و شرکت‌های حمل و نقل ریلی ارزان‌ترین گزینه را رزرو کنید. 

مزایای خرید آنلاین بلیط قطار تهران در توریست لند 

امکان خرید بلیط قطار ارزان قیمت
در سایت توریست لند  می‌توانید ارزانترین بلیط قطار تهران را برای تاریخ موردنظر خود پیدا کنید. ترتیب نمایش بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین به گران‌ترین است. علاوه بر این، با فیلتر قیمت و استفاده از سایر ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، پیدا کردن بلیط قطار ارزان به تهران کار سختی نخواهد بود.

امکان خرید انواع بلیط قطار از شرکت های ریلی مختلف
توریست لند  امکان دسترسی به بلیط همه شرکت‌های ریلی موجود برای مسیر انتخابی را فراهم می‌کند. به علاوه امکان انتخاب انواع بلیط کوپه‌ای و سالنی، با درجه بندی‌های مختلف وجود دارد.

 مقایسه آنلاین قیمت و خدمات
در لیست نتایج جستجو، اطلاعات کامل شامل نوع بلیط، شرکت ریلی، امکانات قطار، قیمت و ... به شما نمایش داده خواهد شد. امکان بررسی دقیق اطلاعات بلیط‌ها و مقایسه آنها برای شما فراهم شده است تا بتوانید به راحتی گزینه ایده‌آل خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

امکان خرید بلیط قطار و رزرو هتل به صورت همزمان
علاوه بر خرید بلیط قطار تهران، می‌توانید رزرو هتل های تهران را نیز در سایت توریست لند  با بهترین قیمت و از میان متنوع‌ترین گزینه‌ها انجام دهید. 

 استفاده از تقویم قیمتی
ابزار تقویم قیمتی توریست لند ، قیمت بلیط قطار را در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش می‌دهد تا بتوانید هر زمان که بلیط قطار برای مسیر موردنظرتان ارزانتر بود، خرید خود را انجام دهید.

استرداد بلیط قطار تهران
چنانچه قصد داشته باشید بلیط خود را کنسل کنید، پس از مطالعه قوانین استرداد که در زمان خرید بلیط قطار تهران در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توانید نسبت به استرداد آنلاین آن اقدام کنید.

قطارهای مهم در مسیر تهران
از آنجا که تهران از شهرهای پرگردشگر ایران است، تمام خطوط آهن به مقصد تهران قطار دارند. بعضی از مهمترین شرکت های ریلی قطار تهران عبارتند از:

•    قطار فدک
•    قطار رجا
•    قطار نور الرضا
•    قطار زندگی
•    قطار اتوبوسی
•    قطار غزال
•    قطار بن ریل
•    قطار جوپار
•    قطار سفیر
•    قطار پارس لاریم
•    قطار پردیس
•    قطار ریل سیر کوثر
•    قطار مهتاب سیرجم
•    قطار ریل ترابر سبا

سوالات متداول

  • آیا امکان رزرو کوپه بانوان وجود دارد؟
    بله، بانوانی که می‌خواهند در کوپه‌ای مجزا از آقایان باشند، می‌توانند در زمان خرید بلیط قطار گزینه «ویژه خواهران» را انتخاب و آن را خریداری کنند.

  • بهترین قطارهای تهران، کدام ها هستند؟
    قطار مجلل زندگی، قطار غزال، قطار نور و قطار فدک از بهترین قطارهای تهران هستند.

  • آیا بلیط قطار تهران قابل استرداد است؟
    بله، در توریست لند  می‌توانید به صورت آنلاین بلیط خود را کنسل کنید. البته بسته به نوع قطار، شرایط استرداد بلیط ممکن است متفاوت باشد.

  • قیمت بلیط قطار تهران چقدر است؟
    با توجه به متغیر بودن قیمت‌ها، برای اطلاع از قیمت دقیق بلیط قطار تهران به توریست لند  مراجعه کنید.

  • ایستگاه راه آهن تهران کجاست؟
    ایستگاه راه آهن تهران در خیابان ولیعصر، ضلع جنوبی میدان راه آهن قرار گرفته است.
مشاوره رایگان