ویزای فرانسه

فرانسه به عنوان یکی از بهترین کشورها برای سفر، سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیاست. از سازه‌ها و بناهایی چون برج ایفل گرفته تا موزه‌های حیرت‌انگیزی مانند موزه لوور و غذاهای مشهور در سطح بین‌المللی، سبب شده تا این کشور به یکی از توریستی‌ترین مقاصد در دنیا تبدیل شود. اما از ملزومات سفر به فرانسه، اخذ ویزای فرنسه است. مجوز ورود به خاک کشور فرانسه که بایستی پیش از سفر اخذ نمود. کارشناسان ویزا در توریست لند  خدمات لازم جهت اخذ ویزا فرانسه را در اختیار هموطنان قرار می‌دهند که در ادامه شرح داده خواهد شد.

ویزای توریستی فرانسه

از میان انواع ویزا فرانسه، ویزای توریستی از پرطرفدارترین‌هاست. خوشبختانه این نوع ویزا نیازی به مصاحبه حضوری در سفارت ندارد. کافی است متقاضی همراه با مدارک ویزا فرانسه جهت انجام مراحل انگشت نگاری به دفتر VFS مراجعه نماید. 21 روز کاری پس از درخواست جواب ویزای فرانسه اعلام خواهد شد. به دلیل زمانبر بودن مراحل درخواست ویزای گردشگری فرانسه، بهتر است متقاضیان از یک تا 3 ماه پیش از سفر، جهت اخذ ویزا اقدام کنند. لازم به ذکر است اعتبار ویزای توریستی فرانسه می‌تواند از 10 روز تا 3 ماه متفاوت باشد. 

تمدید ویزای فرانسه

از آنجا که ویزای سفر فرانسه از نوع شینگن است، قابل تمدید نیست و چنانچه اعتبار ویزا به پایان رسیده باشد، متقاضی باید جهت درخواست ویزای مجدد اقدام کند.

شرایط اخذ ویزا فرانسه در توریست لند 

مراحل درخواست ویزا در توریست لند  به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود. متقاضیان دریافت ویزای فرانسه پس از مراجعه به وبسایت یا اپ توریست لند ، از کلیه شرایط ویزای فرانسه، قوانین ویزا فرانسه، مدارک لازم برای ویزای فرانسه و مراحل درخواست آن مطلع می‌شوند. 

مراحل اخذ ویزا فرانسه در توریست لند 

متقاضیان دریافت ویزا فرانسه، بایستی ابتدا درخواست ویزا را به صورت آنلاین در سایت یا اپلیکیشن توریست لند  ثبت کنند. پس از بارگذاری مدارک موردنیاز و پرداخت هزینه، اقدامات لازم از سوی کارشناسان توریست لند  انجام خواهد گرفت. مدارک بررسی خواهند شد و پروسه تعیین وقت توسط کارگزاری VFSGlobal انجام خواهد گرفت. وقت سفارت و انگشت نگاری توسط کارشناسان توریست لند  اخذ شده همچنین تکمیل پرونده انجام می‌شود. سپس مشاوره‌های لازم و اطلاع‌رسانی در خصوص وقت سفارت و انگشت‌نگاری توسط کارشناسان توریست لند  به متقاضی انجام می‌شود. متقاضی باید در زمان مقرر به دفتر VFS گلوبال مراجعه کند. مدت زمان صدور ویزای فرانسه از زمان انجام مراحل انگشت‌نگاری و دریافت رسید در دفتر VFS ، حدودا 21 روز کاری خواهد بود.

دلایل ریجکت شدن ویزای فرانسه

ریجکت شدن ویزا شینگن فرانسه می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. در صورتی که مدارک شما نقص داشته باشد یا نیاز به ارائه مدارک بیشتری باشد، سفارت فرانسه به شما مهلت می‌دهد تا مدارک کامل را ارسال کنید، اما در صورتی که مدارک در موعد مقرر ارائه نشود، امکان ریجکت شدن ویزا فرانسه وجود دارد.

از دیگر دلایل ریجکتی ویزای فرانسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    مدارک سفر قبل یا در طول مدت سفر منقضی شده است.
•    دلیل سفر به فرانسه ذکر نشده است.
•    در فرانسه فاقد حمایت مالی هستید.
•    از بازگشت به کشور مبدا منع شده‌اید.
•    از ورود به منطقه شینگن منع شده‌اید.
•    سفارت فرانسه از اینکه پس از اتمام اعتبار ویزا به کشور خود بازمی‌گردید، اطمینان نداشته باشد.
برای رفع ابهامات و سوالات خود در زمینه اخذ ویزای فرانسه با شماره 02634494940 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • صدور ویزای فرانسه چقدر طول میکشد؟
    از زمان انجام انگشت نگاری حداقل 14 روز کاری زمان می برد تا نتیجه درخواست ویزای شما مشخص شود.

  • چگونه می توانم درخواست ویزای فرانسه را ثبت کنم؟
    پس از مطالعه شرایط و مدارک لازم برای ویزای فرانسه، جهت ثبت درخواست ویزا پس از مراجعه به صفحه ویزای موردنظر گزینه ثبت درخواست را انتخاب نمایید. در مرحله بعد مشخصات مسافرین را وارد کنید. سپس مدارک خواسته شده را بارگذاری کرده و در مرحله بعد پس از مطالعه قوانین و موافقت با آن هزینه را پرداخت نمایید. دقت کنید این درخواست به منزله صدور قطعی ویزا نیست.

  • آیا دریافت ویزای توریستی فرانسه به دعوتنامه نیاز دارد؟
    چنانچه برای سفر دعوتنامه‌ای از اقوام یا دوستان داشته باشید، اخذ ویزای فرانسه آسانتر خواهد شد. اما داشتن دعوتنامه برای گرفتن ویزا فرانسه الزامی نیست.

  • مدت زمان اعتبار ویزای توریستی فرانسه چقدر است؟
    اعتبار ویزای توریستی فرانسه با توجه به برنامه سفر مسافر و تشخیص افسر سفارت تعیین خواهد شد.

  • آیا برای درخواست ویزای فرانسه ارائه سند ملکی الزامی است؟
     خیر، برای فرانسه الزامی نیست.

  • برای ویزای فرانسه ترجمه مدارک به چه زبانی باید باشد؟
    ترجمه مدارک باید به زبان انگلیسی باشد.

  • برای ترجمه مدارک ویزای فرانسه باید به کدام دفاتر مراجعه کرد؟
    جهت ترجمه مدارک باید به دارالترجمه های رسمی مراجعه کنید.
مشاوره رایگان