ویزای تانزانیا

تانزانیا کشور زیبایی در شرق آفریقاست که با کشورهای کنیا، اوگاندا و رواندا همسایه است. این کشور به دلیل نزدیکی به خط استوا، آب و هوای استوایی دارد و به همین دلیل جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیری در آن مشاهده خواهید کرد. اگر قصد گردش در دارالسلام و جزیره مافیا و دیدن حیات وحش تانزانیا را دارید، باید پیش از سفر، برای اخذ ویزای تانزانیا اقدام کنید. توریست لند در جهت تسهیل سفرهای خارجی، مشاوره و خدمات لازم در جهت اخذ ویزا تانزانیا را به شما ارائه می‌دهد.

ویزای توریستی تانزانیا

از میان انواع ویزای تانزانیا، ویزای توریستی طرفداران بیشتری در میان ایرانیان دارد. ویزای توریستی تانزانیا به صورت الکترونیکی و یکبار ورود صادر می‌شود. اعتبار ویزای توریستی تانزانیا سه ماهه است و افراد با داشتن این ویزا می‌توانند تا 30 روز در کشور تانزانیا اقامت داشته باشند.

تمدید ویزای توریستی تانزانیا

ویزای توریستی تانزانیا قابل تمدید نیست. افراد باید پس از پایان یافتن مدت اعتبار ویزا، برای دریافت ویزا مجددا اقدام کنند.

شرایط و مراحل اخذ ویزای تانزانیا در توریست لند

متقاضیان دریافت ویزای تانزانیا، بایستی ابتدا درخواست ویزا را به صورت آنلاین در سایت یا اپلیکیشن توریست لند ثبت کنند. پس از بارگذاری مدارک موردنیاز و پرداخت هزینه، اقدامات لازم از سوی کارشناسان توریست لند انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است از زمان درخواست ویزا تا صدور آن حداقل 30 روز کاری طول می‌کشد. طبق قانون جدید تانزانیا که از اکتبر 2024 اجرایی می‌شود، در صورتی که در سفر خود قصد بازدید از جزیره زنگبار را دارید، باید بیمه مسافرتی 92 روزه را از شرکت بیمه زنگبار تهیه کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ویزا در تماس باشید.

دلایل ریجکت شدن ویزای تانزانیا

ریجکت شدن ویزا تانزانیا می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. از رایج‌ترین دلایل ریجکتی ویزا تانزانیا می‌توان به نقص در مدارک ارائه شده و مشکل در اخذ ویزا در گذشته و سابقه سفر اشاره کرد.

سوالات متداول

  • اخذ ویزای تانزانیا چقدر طول می کشد؟
    از زمان ارائه درخواست ویزا تانزانیا، حداقل 30 روز کاری طول می‌کشد تا ویزای شما صادر شود.

  • آیا دریافت ویزای توریستی تانزانیا به دعوتنامه نیاز دارد؟
    چنانچه برای سفر دعوتنامه‌ای از اقوام یا دوستان داشته باشید، اخذ ویزای تانزانیا آسانتر خواهد شد.

  • مدت زمان اعتبار ویزای توریستی تانزانیا چقدر است؟
    پس از دریافت ویزا فرد به مدت 3 ماه وقت دارد تا وارد خاک تانزانیا شود. افراد با ویزای توریستی تانزانیا می توانند به مدت 30 روز در کشور تانزانیا اقامت داشته باشند.

  • ویزای تانزانیا به صورت لیبل صادر می‌شود یا الکترونیک؟
    ویزای تانزانیا به صورت الکترونیک صادر می‌شود.

  • آیا برای درخواست ویزای تانزانیا نیاز به مراجعه حضوری است؟
    خیر نیازی به مراجعه حضوری به توریست لند یا سفارت نیست و تمام مراحل به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

  • آیا خرید پرواز و هتل برای دریافت ویزا تانزانیا الزامی است؟
    افسر سفارت بلیط پرواز و واچر هتل و اسامی مسافران آن را به دقت بررسی می‌کند. بنابراین بهتر است جهت جلوگیری از رد شدن درخواست ویزای خود حتما پرواز و هتل معتبر داشته باشید. برای این منظور می‌توانید به سایت یا اپ توریست لند مراجعه نمایید یا از کارشناسان پرواز و هتل توریست لند راهنمایی بگیرید.

  • آیا اتباع می‌توانند ویزای تانزانیا درخواست دهند؟
    متاسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد.
مشاوره رایگان