ویزای اوگاندا

اوگاندا، مروارید آفریقاست؛ کشوری که در طبیعت منحصربه‌فرد و حیات وحش آن می‌توانید ماجراجویی کنید. این کشور آفریقای شرقی نه تنها به دلیل زیبایی‌های طبیعی، بلکه فرهنگ و پوشش و غذاهای خاصی که دارد، به یک مقصد ایده‌آل برای گردشگران تبدیل شده است. ایرانیان مانند گردشگران سایر کشورها برای ورود به خاک این کشور باید جهت اخذ ویزای اوگاندا اقدام کنند. توریست لند در جهت تسهیل سفرهای خارجی، مشاوره و خدمات لازم در جهت اخذ ویزا اوگاندا را به شما ارائه می‌دهد.

ویزای توریستی اوگاندا

از میان انواع ویزای اوگاندا، ویزای توریستی طرفداران بیشتری در میان ایرانیان دارد. خوشبختانه ویزای توریستی اوگاندا به صورت الکترونیک صادر می‌شود. همه ملیت‌ها از جمله ایرانیان می‌توانند ویزای الکترونیک اوگاندا را با اعتبار 3 ماهه و یکبار ورود دریافت کنند. لازم به ذکر است که ویزای اوگاندا هم به صورت تکی صادر می‌شود و هم می‌توانید آن را همراه با ویزای دو کشور دیگر شرق آفریقا یعنی رواندا و کنیا دریافت کنید.

تمدید ویزای توریستی اوگاندا

ویزای کشور اوگاندا قابل تمدید نیست. بنابراین اگر اعتبار ویزای اوگاندا به پایان رسیده باشد، متقاضی باید جهت درخواست ویزای مجدد اقدام کند.

شرایط و مراحل اخذ ویزای اوگاندا در توریست لند 

متقاضیان دریافت ویزا اوگاندا، بایستی ابتدا درخواست ویزا را به صورت آنلاین در سایت یا اپلیکیشن توریست لند ثبت کنند. پس از بارگذاری مدارک موردنیاز و پرداخت هزینه، اقدامات لازم از سوی کارشناسان توریست لند انجام خواهد گرفت. مدارک بررسی خواهند شد و پس از اعلام شرایط دریافت ویزا اوگاندا، مراحل درخواست ویزا انجام خواهد شد. مدت زمان صدور ویزا اوگاندا از زمان ارائه درخواست، حدودا 10 روز کاری خواهد بود. یکی از شرایط مهم و الزامی برای ویزای اوگاندا داشتن واکسن تب زرد است. اگر به هر دلیلی امکان انجام واکسن تب زرد را در ایران نداشتید، می‌توانید از کشورهای دیگر اقدام کنید.

دلایل ریجکت شدن ویزای اوگاندا

ریجکت شدن ویزا اوگاندا می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. از مهمترین دلایل ریجکت شدن ویزای اوگاندا می‌توان به سابقه فرد در اخذ ویزای این کشور و ناقص بودن مدارک اشاره کرد.

سوالات متداول

  • اخذ ویزای اوگاندا چقدر طول می کشد؟
    از زمان ارائه درخواست ویزا اوگاندا، حدودا 10 روز کاری طول می‌کشد تا ویزای شما صادر شود.

  • آیا دریافت ویزای توریستی اوگاندا به دعوتنامه نیاز دارد؟
    خیر، ویزای اوگاندا نیازی به دعوتنامه ندارد.

  • مدت زمان اعتبار ویزای توریستی اوگاندا چقدر است؟
    افراد با ویزای توریستی اوگاندا می توانند به مدت 90 روز در کشور اوگاندا اقامت داشته باشند.

  • ویزای اوگاندا به صورت لیبل صادر می‌شود یا الکترونیک؟
    ویزای اوگاندا به صورت الکترونیک صادر می‌شود.

  • آیا برای درخواست ویزای اوگاندا نیاز به مراجعه حضوری است؟
    خیر نیازی به مراجعه حضوری به توریست لند یا سفارت نیست و تمام مراحل به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

  • آیا واچر رزرو هتل و بلیط هواپیما برای گرفتن ویزا اوگاندا الزامی است؟
    افسر سفارت بلیط پرواز و واچر هتل و اسامی مسافران آن را به دقت بررسی می کند. بنابراین بهتر است جهت جلوگیری از رد شدن درخواست ویزای خود حتما پرواز و هتل معتبر داشته باشید. برای این منظور می‌توانید به سایت یا اپ توریست لند مراجعه کنید یا از کارشناسان پرواز و هتل توریست لند راهنمایی بگیرید.

  • آیا اتباع می‌توانند ویزای اوگاندا درخواست دهند؟
    متاسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد.
مشاوره رایگان