ویزای کامبوج

کامبوج کشور کوچکی در جنوب شرقی آسیاست، اما به دلیل وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار، بهشت آسیا لقب گرفته است. تجربه زیبایی‌های این کشور، انگیزه اصلی گردشگران سرتاسر دنیا برای سفر به کامبوج محسوب می‌شود. گرفتن ویزای کامبوج از ملزومات اولیه سفر به این کشور به شمار می‌رود. در ادامه قصد داریم به طور کامل راهنمای اخذ ویزای کامبوج از طریق توریست لند را در اختیارتان قرار دهیم.

انواع ویزای توریستی کامبوج

کشور کامبوج در ایران سفارت ندارد. ایرانیانی که قصد سفر تفریحی به این کشور را دارند، باید ویزای الکترونیک کامبوج را دریافت کنند. ویزای توریستی کامبوج براساس برنامه سفر گردشگر صادر می‌شود و در مجموع 3 ماه اعتبار دارد.

تمدید ویزای کامبوج

ویزای کامبوج امکان تمدید ندارد و چنانچه اعتبار آن به پایان رسیده باشد، مجددا باید برای اخذ ویزا اقدام کنید.

شرایط اخذ ویزا برای کامبوج

همانطور که گفته شد، ویزای کامبوج به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و نیازی نیست به سفارت مراجعه کنید. با داشتن ویزای توریستی کامبوج تا 30 روز می‌توانید در این کشور اقامت داشته باشید. شرایط دریافت ویزای کامبوج چندان پیچیده نیست، با این حال می‌توانید برای کسب اطلاعات به روز و اطلاع از هزینه ویزای کامبوج ، با شماره 02634494940 با کارشناسان ویزا توریست لند تماس بگیرید.

مراحل اخذ ویزای کامبوج در توریست لند 

متقاضیان دریافت ویزا کامبوج، بایستی ابتدا درخواست ویزا را به صورت آنلاین در سایت یا اپلیکیشن توریست لند ثبت کنند. پس از بارگذاری مدارک موردنیاز و پرداخت هزینه، اقدامات لازم از سوی کارشناسان توریست لند انجام خواهد گرفت. سپس مراحل لازم جهت اخذ ویزای الکترونیکی کامبوج توسط توریست لند انجام گرفته و نتیجه به متقاضی اعلام خواهد شد. جهت دریافت ویزا برای کامبوج نیازی به حضور در سفارت و انگشت نگاری نیست.

دلایل ریجکت شدن ویزای کامبوج

ویزای کامبوج ممکن است به دلایل مختلف ریجکت شود. اما رایج‌ترین دلیل ریجکت شدن ویزای کامبوج، نداشتن سابقه سفر است. همچنین سابقه ریجکت شدن ویزا در گذشته می‌تواند در این مورد تاثیرگذار باشد.

سوالات متداول

  • آیا برای دریافت ویزای کامبوج باید به سفارت مراجعه کرد؟
    خیر، ویزای کامبوج به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و تنها با ارائه مدارک برای کارشناسان توریست لند بدون نیاز به مراجعه به سفارت می‌توانید جهت اخذ ویزای کامبوج اقدام کنید.

  • مدت زمان اعتبار ویزای کامبوج چقدر است؟
    ویزای کامبوج 3 ماهه است اما گردشگر تنها یک ماه می‌تواند با این ویزا در کامبوج اقامت داشته باشد.

  • آیا ویزای کامبوج نیازمند رزرو هتل است؟
    بله، باید رزرو بلیط هواپیما که شامل تاریخ رفت و برگشت باشد همراه با واچر هتل به تعداد شب‌های اقامت، ارائه دهید.

  • چقدر طول می کشد تا ویزای کامبوج صادر شود؟
    از زمان درخواست ویزا تا صدور الکترونیکی آن حدودا 7 روز کاری طول می‌کشد.
مشاوره رایگان