هتل تبرک مشهد

مشهد

غذا و نوشیدنی

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • کافه

امکانات هتل

  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
مشهد، خیابان امام رضا ۱۲، حنایی ۱۲، رجب زاده ۱

فاصله با اماکن عمومی

حرم مطهر
: 7 دقیقه با خودرو
مسجد گوهرشاد
: 7 دقیقه با خودرو
خانه تاریخی داروغه
: 10 دقیقه با خودرو
آرامگاه نادرشاه افشار
: 9 دقیقه با خودرو
بازار رضا
: 5 دقیقه با خودرو
خانه توکلی
: 7 دقیقه با خودرو
کاروانسرای باباقدرت
: 6 دقیقه با خودرو
پارک ملت
: 26 دقیقه با خودرو
آرامگاه فردوسی
: 47 دقیقه با خودرو
طرقبه
: 42 دقیقه با خودرو

توضیحات

هتل تبرک مشهد (Tabarok Hotel)، از نوسازترین هتل های مشهد محسوب می‌شود و در سال 1400 آغاز به کار کرده است. این هتل عضوی از از گروه کارخانجات تبرک است و بهترین امکانات و استاندارهای بین المللی را دارد. هتل تبرک مشهد 7000 متر مربع وسعت دارد و با 90 واحد اقامتی از گردشگران و زائران میزبانی می‌کند. این هتل با جدیدترین و کامل‌ترین لوازم مجهز شده و چیدمان داخلی اتاق‌های آن بسیار چشم‌نواز و دلنشین است. قیمت رزرو هتل تبرک مشهد بسیار مناسب است و مسافران می‌توانند در فصل‌های کم تردد مانند پاییز و زمستان با قیمت مناسب‌تری آن را رزرو کنند. این هتل برای سرویس دهی مناسب به مهمانان خود 3 رستوران دارد که یکی از آنها دارای روف گاردن است. مهمانان در منوی رستوران هتل تبرک مشهد می‌توانند انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را انتخاب کنند. این هتل موقعیت مکانی مناسبی برای مهمانان دارد، به طوری که با 15دقیقه پیاده روی از هتل می‌توان به حرم رضوی دسترسی پیدا کرد. همچنین هتل تبرک مشهد فاصله مناسبی به جاهای دیدنی مانند باغ ملی پارک، آرامگاه کلنل تقی خان پسیان، کوه سنگی و... دارد.

رزرو هتل تبرک مشهد

هتل تبرک با ارائه خدمات و امکانات باکیفیت و به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی حرم امام رضا، یکی از بهترین گزینه‌ها در رزرو هتل های مشهد است. این هتل تنها 15 دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه اتوبوس و مترو فاصله دارد و با ارائه اتاق‌های تمیز با فاصله کم تا حرم، اقامتی به یادماندنی برای مسافران مشهد مقدس فراهم می‌کند.

رزرو آنلاین هتل تبرک مشهد در توریست لند 

برای رزرو هتل تبرک مشهد با بهترین قیمت، کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن توریست لند  شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (مشهد) را انتخاب کرده و نام هتل تبرک را وارد کنید. پس از انتخاب تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اتاق‌های هتل تبرک مشهد به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر ، با کلیک روی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن رزرو هتل، واچر از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. پیش از رزرو می‌توانید نظرات هتل تبرک مشهد را مطالعه کنید.

معرفی هتل تبرک مشهد

هتل تبرک، هتل سه ستاره در خیابان امام رضا 12 است. این هتل در سال 1400 تاسیس شده است، از این رو از هتل‌های نوساز و زیبای شهر محسوب می‌شود. هتل تبرک مجهز به امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ، خدمات نظافت روزانه و سرویس حرم است. این هتل 13 دقیقه پیاده‌روی تا حرم فاصله دارد و دسترسی خوبی به مرکز خرید 17 شهریور دارد. 

امکانات هتل تبرک مشهد

هتل تبرک مشهد امکانات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌دهد. از جمله رستوران، روم سرویس، کافی شاپ، لوازم بهداشتی، یخچال، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لاندری و ... که خاطراتی خوش و به یادماندنی از سفر به مشهد برای مهمانان فراهم می کند.

اتاق های هتل تبرک مشهد

هتل تبرک واحدهای اقامتی متنوعی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. 90 اتاق این هتل در انواع اتاق‌های سینگل، دو تخته، سه تخته و انواع سوئیت و آپارتمان با امکانات کامل شامل حمام و سرویس بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال، لوازم بهداشتی، مبلمان، کمد لباس و ... اقامتی راحت و خاطره انگیز برای مهمانان فراهم می‌کنند.

قیمت هتل تبرک مشهد

عوامل مختلفی مانند تاریخ سفر، نوع اتاق‌ها و تعداد مسافران، در تعیین قیمت اتاق‌های هتل تبرک مشهد نقش دارند. از همین رو، برای مشاهده قیمت دقیق و به‌روز اتاق‌ها، باید ابتدا به سایت یا اپلیکیشن توریست لند  مراجعه کرده و بعد از انتخاب تاریخ سفر، مقصد و تعداد مسافران، می‌توانید قیمت اتاق هتل تبرک مشهد را مشاهده کنید. علاوه بر رزرو هتل، شما می‌توانید بلیط هواپیما مشهد را هم در سایت و اپلیکیشن توریست لند  خریداری کنید.

قوانین هتل تبرک مشهد

هتل تبرک مشهد برای برقراری نظم و امنیت بیشتر مسافران دارای قوانین و مقرراتی مانند سایر هتل‌ها است که این قوانین عبارتند از:
•    پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
•    زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
•    در هتل تبرک ساعت تحویل اتاق 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق قبل از 12 ظهر در نظر گرفته شده است.
•    قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی توریست لند  در ارتباط باشید. در صورتی که سوالی داشتید می‌توانید با شماره تلفن هتل تبرک مشهد و با بخش رزرو در ارتباط باشید.

دستورالعمل ها

ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است
پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است
نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد
امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد.
حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد.
تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است.
مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است.
طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.

پذیرش خانم مجرد

در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
قوانین کودک و نوزاد
اقامت کودک زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. اقامت کودک با بازه سنی 2 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می شود. هزینه اقامت کودک بالای 12 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان و نیم بها فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.

سایر هتل های مشهد

تور های موجود برای هتل تبرک مشهد

مشاوره رایگان