هتل ایساتیس مشهد

مشهد

غذا و نوشیدنی

  • رستوران
  • کافی شاپ

امکانات هتل

  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • آسانسور
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی

فاصله با اماکن عمومی

بست شرقی صحن جامع رضوی
: 6 دقیقه با خودرو
بست بابت الجواد حرم
: 8 دقیقه با خودرو
بازار رضا
: 10 دقیقه پیاده روی: 7 دقیقه با خودرو
خیابان 17 شهریور
: 4 دقیقه با خودرو
بازار سرشور
: 9 دقیقه با خودرو

توضیحات

هتل ایساتیس مشهد (Esatis Hotel) یکی از هتل‌های دو ستاره شهر مقدس مشهد است که فعالیت خود را در سال 1392 آغاز کرد. این هتل تازه تاسیس دارای 78 باب واحد اقامتی است که در شش طبقه واقع شده‌اند. مسافران و زائران عزیز برای رزرو هتل ایساتیس مشهد می‌توانند از بین انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته با توجه به نیازشان انتخاب کنند. به دلیل نوساز بودن هتل، تمامی اتاق‌ها تمیز و مرتب هستند. هزینه رزرو هتل ایساتیس بسته به نوع واحد انتخابی متفاوت خواهد بود اما به صورت کلی هزینه اقامت در این هتل بسیار مقرون به صرفه است. از این رو افرادی که به دنبال سفری اقتصادی هستند، این هتل گزینه بسیار ایده‌آلی برای آنها خواهد بود. موقعیت جغرافیایی هتل ایساتیس به گونه‌ای است که میهمانان دسترسی خوبی به حرم مطهر امام رضا دارند و در کمتر از ده دقیقه با ماشین می‌توانند خود را به حرم برسانند. علاوه بر این میتوانید دو نوبت در روز از سرویس رایگان رفت و آمد به حرم مطهر نیز استفاده کنید.

رزرو هتل ایساتیس مشهد

رزرو هتل ایساتیس مشهد یک انتخاب مناسب برای شروع یک سفر باکیفیت و اقتصادی است. شهر مشهد مقدس یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است که تقریبا در هرفصل، مملو از مسافران داخلی و خارجی است. تنوع هتل‌های مشهد بسیار زیاد است و توریست‌ها می‌توانند با هر سلیقه و بودجه‌ای، انتخاب‌های متنوعی میان هتل‌های مشهد داشته باشند. در ادامه قصد داریم برای تصمیم‌گیری بهتر در رزرو هتل ایساتیس، شما را راهنمایی کنیم.

رزرو آنلاین هتل ایساتیس مشهد در توریست لند 

برای رزرو آنلاین هتل ایساتیس با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کافی است وارد وبسایت توریست لند  شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد (مشهد) را انتخاب کرده و نام هتل (ایساتیس) را وارد کنید. پس از انتخاب تعداد مسافران و تاریخ ورود و خروج، روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اتاق‌های هتل ایساتیس مشهد به همراه قیمت به شما نمایش داده شوند. پس از انتخاب اتاق موردنظر، با کلیک روی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن رزرو هتل، واچر از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

معرفی هتل ایساتیس مشهد

هتل ایساتیس در مشهد یک هتل‌ دو ستاره است که فعالیت خود را در سال 1392 آغاز کرده است. این هتل دارای ساختمانی 6 طبقه، شامل 78 واحد اقامتی است. اتاق‌های هتل ایساتیس، دو، سه یا چهار تخته هستند و مسافران می‌توانند با توجه به نیاز خود از میان هتل های مشهد نسبت به رزرو این هتل اقدام کنند. 
هزینه رزرو هتل ایساتیس بسته به نوع واحدی که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود اما به صورت کلی هزینه اقامت در این هتل بسیار مقرون به صرفه است. فاصله این هتل تا حرم مطهر رضوی و مراکزی مانند بازار رضا، با استفاده از خودرو کمتر از 10 دقیقه است و مسافران می‌توانند روزانه 2 نوبت، از سرویس رایگان رفت و آمد به حرم مطهر استفاده کنند. اگر بلیط هواپیما مشهد خریداری کرده‌اید و به دنبال هتلی در نزدیکی حرم هستید، هتل ایستاتیس مشهد گزینه مناسبی است.

امکانات هتل ایساتیس مشهد

در انتخاب هتل‌های میان‌رده و اقتصادی، لازم است به ارائه‌ی خدمات اساسی و کیفیت آن‌ها توجه کنیم. خوشبختانه هتل دو ستاره ایساتیس مشهد شامل امکانات اساسی مانند آسانسور، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت وای فای. لاندری، خدمات نظافت روزانه، سیستم تهویه و گرمایش و سرمایش مناسب، سرویس بهداشتی و سرویس فرنگی است. همچنین این هتل با داشتن سرویس رایگان حرم، کافی‌شاپ، رستوران و خدمات تور، سعی در آسایش و رضایت مشتریان دارد. 

رستوارن و کافی شاپ هتل ایساتیس مشهد

رستوارن هتل با 150 نفر ظرفیت، در طبقه منفی یک ساختمان هتل قرار دارد. مهمانان می‌توانند برای استفاده از سرویس صبحانه و منوی غذای هتل ایساتیس مشهد، به رستوران مراجعه کنند. همچنین هتل ایساتیس در طبقه لابی یک کافی شاپ با ظرفیت 20 نفر دارد که به صورت 24 ساعته، آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

اتاق های هتل سه ستاره ایساتیس مشهد

در هتل ایساتیس می‌توانید اتاق‌های دو، سه یا چهار تخته رزرو کنید. هزینه رزرو هر اتاق‌، با توجه به ظرفیت آن‌ متفاوت خواهد بود. تمام اتاق‌های این هتل شامل اینترنت رایگان، یخچال و سرویس نظافت روزانه هستند. 
در تصاویر هتل ایساتیس مشهد می‌توانید اتاق‌ها و برخی از امکانات آن‌ها را مشاهده کنید. 

قیمت رزرو هتل ایساتیس مشهد

قیمت رزرو هتل دو ستاره ایستاتیس نسبت به سایر هتل‌های دوستاره شهر مشهد، مناسب و اقتصادی است. در هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به شهر مشهد، به‌یاد داشته باشید که معمولا هزینه رزرو هتل‌ها در برخی مناسب‌های مذهبی افزایش می‌یابد. 
بهتر است قبل از انجام رزرو، نظرات در مورد هتل ایساتیس مشهد که توسط مسافران این هتل ثبت شده را در بخش نظرات بررسی کنید.

قوانین هتل ایساتیس مشهد

قبل از رزرو هتل ایساتیس، قوانین زیر را به یاد داشته باشید:

پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
ساعت تحویل اتاق 14:00 ظهر و ساعت تخلیه اتاق 12:00 ظهر در نظر گرفته شده است. 
قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی توریست لند  یا شماره تلفن هتل ایساتیس مشهد در ارتباط باشید.

سایر هتل های مشهد

تور های موجود برای هتل ایساتیس مشهد

مشاوره رایگان