هتل آپارتمان سلاطین مشهد

مشهد

غذا و نوشیدنی

  • رستوران

امکانات هتل

  • آسانسور
  • خشکشویی
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
مشهد، خيابان امام رضا، امام رضا ۳

فاصله با اماکن عمومی

حرم امام رضا
: ۶ دقیقه پیاده روی
بازار رضا
: ۶دقیقه پیاده روی
مرکز خرید آسمان
: ۳ دقیقه با خودرو
بازار مرکزی مشهد
: ۵ دقیقه با خودرو
پایانه مسافربری
: ۵ دقیقه با خودرو
بازار جنت
: ۶ دقیقه با خودرو
فرودگاه بین‌المللی
: ۱۴ دقیقه با خودرو
مرکز خرید خورشید
: ۹ دقیقه با خودرو
تا‌ایستگاه راه آهن
: ۷ دقیقه با خودرو

توضیحات

هتل آپارتمان سلاطین مشهد (Salateen Hotel Apartment) یک هتل آپارتمان درجه 2 است که در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل از هتل های نزدیک حرم به شمار می‌آید و یکی از نزدیکترین مجموعه‌های اقامتی به ورودی حرم است. هتل آپارتمان سلاطین در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و هتلی نسبتا نوساز به شمار می‌رود. 16 واحد اقامتی در ساختمان 5 طبقه این هتل آپارتمان وجود دارد که به صورت اتاق دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار نفره در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. کسانی که تجربه رزرو هتل آپارتمان مجید مشهد را داشته‌اند، رضایت نسبی از این هتل و امکانات و خدماتش دارند. هتل آپارتمان سلاطین دسترسی آسانی به ایستگاه‌های اتوبوس و مترو دارد. بنابراین از این هتل به آسانی به نقاط مختلف شهر مشهد خواهید داشت و به راحتی می‌توانید به بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر بروید.

رزرو هتل آپارتمان سلاطین مشهد

هتل آپارتمان سلاطین مشهد یکی از گزینه‌های اقتصادی اقامت در این شهر است که می‌توانید در سفر به مشهد انتخاب کنید. این هتل یکی از اقامتگاه‌های نزدیک به حرم مطهر رضوی است که در ۵ طبقه با ۱۶ واحد اقامتی ساخته شده است. مهمانان این اقامتگاه علاوه بر دسترسی آسان به شهر، می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی، سیاحتی و زیارتی شهر مشهد نیز دیدن کنند.

رزرو آنلاین هتل آپارتمان سلاطین مشهد در توریست لند 

برای رزرو آنلاین هتل سلاطین مشهد نزدیک حرم امام رضا، کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن توریست لند  شوید. سپس در بخش هتل داخلی شهر مقصد (مشهد) را انتخاب کرده و نام هتل آپارتمان سلاطین را وارد کنید. پس از انتخاب تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اتاق‌های هتل آپارتمان سلاطین به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق مورد نظر، با کلیک روی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن رزرو هتل، واچر از طریق پیامک یا‌ ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. علاوه بر این شما می‌توانید به طور همزمان به بررسی هتل‌ های مشهد کرده و پس از انتخاب گزینه هتل آپارتمان سلاطین، بلیط هواپیما مشهد را نیز از سایت یا اپلیکیشن توریست لند  خریداری کنید.

معرفی هتل آپارتمان سلاطین مشهد

هتل آپارتمان سلاطین در ۵ طبقه یا ۱۶ واحد اقامتی در سال ۱۳۸۶ ساخته شده است. همچنین این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۳ بازسازی کامل شد. در حال حاضر امکانات این هتل در سطح اقامتگاه‌های دو ستاره است. با این وجود رفتار حرفه‌ای پرسنل این اقامتگاه رضایت حداکثری مهمانان را به همراه داشته است.

امکانات هتل آپارتمان سلاطین مشهد

هتل آپارتمان سلاطین در تلاش است تا بهترین خدمات را با امکانات کامل در اختیار مسافران قرار دهد، تا اقامت خوبی را در این اقامتگاه تجربه کنند. از مهمترین امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به رستوران، آسانسور، صندوق‌امانات محدود در پذیرش، اینترنت، اقامت رایگان کودکان زیر ۵ سال و... اشاره کرد.

اتاق‌های هتل آپارتمان سلاطین در مشهد

این هتل آپارتمان دارای ۱۶ اتاق است که به صورت دو تخته، دو تخته فولبرد، سه تخته فولبرد و یک خوابه چهار نفره رزرو کنید. با رزرو اتاق‌های هتل آپارتمان سلاطین مشهد از امکانات مختلف اتاق‌های آن مانند تلفن، حمام، مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی و... بهره‌مند خواهید شد.

قیمت هتل آپارتمان سلاطین مشهد

هتل سلاطین مشهد، یکی از اقامتگاه‌های دو ستاره این شهر است که هزینه رزرو آن بسیار مناسب و اقتصادی است. عوامل مختلفی بر قیمت رزرو هتل آپارتمان سلاطین مشهد تأثیر دارد که مهمترین آن‌ها مربوط به تاریخ مورد نظر، نوع اتاق و تعداد همسفران است. شما می‌توانید هتل سلاطین مشهد را همراه با تخفیف ویژه در توریست لند  رزرو کنید. همچنین می‌توانید پیش از رزرو، نظرات هتل آپارتمان سلاطین مشهد را از طریق امتیاز‌هایی که سایر مهمانان به این اقامتگاه داده‌اند، بررسی کنید.

 قوانین هتل آپارتمان سلاطین مشهد

هتل سلاطین مشهد برای برقراری نظم و امنیت بیشتر مسافران دارای قوانین و مقرراتی مانند سایر هتل‌ها است که این قوانین عبارتند از:

پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
در این هتل ساعت تحویل اتاق ۱۴ بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق قبل از ۱۲ ظهر در نظر گرفته شده است.
قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی توریست لند  در ارتباط باشید. در صورتی که سؤالی داشتید می‌توانید با تلفن هتل آپارتمان سلاطین مشهد و با بخش رزرو در ارتباط باشید.

دستورالعمل ها

ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است
پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است
نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد
امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد.
حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد.
تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است.
مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است.
طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.

دستورالعمل های ویژه

مجموعه پارکینگ اختصاصی ندارد.

پذیرش خانم مجرد

در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.

قوانین کودک و نوزاد

اقامت کودک زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. اقامت کودک با بازه سنی 3 تا 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می شود. هزینه اقامت کودک بالای 4 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان و نیم بها فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.

سایر هتل های مشهد

تور های موجود برای هتل آپارتمان سلاطین مشهد

مشاوره رایگان