هتل آپارتمان حسام مشهد

مشهد

غذا و نوشیدنی

  • رستوران

امکانات هتل

  • آسانسور
  • صندوق امانات
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 9، نبش کوچه اول

فاصله با اماکن عمومی

توضیحات

هتل آپارتمان حسام مشهد (Hesam Apartment Hotel)، از جمله هتل‌های ارزان قیمت برای اقامت در جوار حرم مطهر رضوی به شمار می‌آید. این هتل در بازسازی اخیر خود در سال 1400 از لحاظ کیفیتی بسیار ارتقا یافته و مورد توجه مهمانان قرار گرفته است. کیفیت خوب و کم بودن هزینه‌های اقامت در هتل آپارتمان حسام مشهد باعث شده تا این هتل برای سفرهای خانوادگی و گروهی بسیار مناسب باشد. این هتل آپارتمان، ساختمانی 4 طبقه است که در آن واحدهای دو تخته، سه تخته، آپارتمان یک خوابه چهارتخته و پنج تخته برای رزرو وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان حسام مشهد دارای امکاناتی مانند ظرفشویی، هود، یخچال، کفپوش سرامیک، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی و... هستند. مهمانان می‌توانند برای صرف وعده‌های ناهار و شام به رستوران با کیفیت هتل مراجعه کنند. هزینه رزرو هتل آپارتمان حسام مشهد در مقایسه با هتل‌های هم رده بسیار به صرفه و اقتصادی است و در برخی از ایام سال تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان ارائه می‌دهد. مهمانان هتل در نظر داشته باشند هزینه اقامت کودکان زیر سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان خواهد بود. فاصله هتل آپارتمان حسام مشهد تا مراکز مهم مانند حرم مطهر، بازار رضا، مجتمع زیست خاور، برج تجاری آلتون و آرامگاه نادر افشار کمتر از 5 دقیقه با ماشین است.

دستورالعمل ها

ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است
پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است
نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد
امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد.
حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد.
تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است.
مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است.
طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.

دستورالعمل های ویژه

سرویس خواب اضافه به صورت کف خواب ارائه می شود. مجموعه پارکینگ اختصاصی ندارد.

پذیرش خانم مجرد

در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.

قوانین کودک و نوزاد

اقامت کودک زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. اقامت کودک با بازه سنی 3 تا 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می شود. هزینه اقامت کودک بالای 5 سال کامل محاسبه می شود.

سایر هتل های مشهد

تور های موجود برای هتل آپارتمان حسام مشهد

مشاوره رایگان