هتل باغ مشیرالممالک یزد ایران/یزد (Iran/Yazd)

ایران/یزد (Iran/Yazd)

غذا و نوشیدنی

  • رستوران
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • کافی شاپ
  • کافی شاپ فضای باز

امکانات هتل

  • فروشگاه
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • سیستم اعلام / اطفاء حریق
  • سالن اجتماعات / کنفرانس
  • سالن پذیرایی (عروسی/ ضیافت)
  • دستگاه واکس کفش
  • تلویزیون LCD /LED در لابی
  • نمازخانه
  • تاکسی سرویس
  • اتاق چمدان
  • عابر بانک

امکانات ورزشی

  • باشگاه بدنسازی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی

سایر خدمات

  • جعبه کمک های اولیه
  • حمام
یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیر

فاصله با اماکن عمومی

آتشکده زرتشتیان یزد
: ۵ دقیقه با خودرو
باغ دولت آباد
: ۵ دقیقه با خودرو
مجموعه خان
: ۵ دقیقه با خودرو
رستوران ابوالمعالی
: ۶ دقیقه با خودرو
امیر چخماق
: ۷ دقیقه با خودرو
مسجد جامع فهرج
: ۷ دقیقه با خودرو
زندان اسکندر
: ۷ دقیقه با خودرو
سینما جام جم
: ۶ دقیقه با خودرو
خانه لاری‌ها
: ۷ دقیقه با خودرو
انبار شش بادگیری
: ۷ دقیقه با خودرو
دخمه زرتشتیان
: ۱۵ دقیقه با خودرو
مرکز خرید آریا
: ۱۶ دقیقه با خودرو
پارک کوهستان
: ۱۶ دقیقه با خودرو

توضیحات

هتل باغ مشیرالممالک یزد (Moshir al-Mamalek Garden Hotel) یکی از هتل های چهار ستاره یزد است. این هتل، اولین هتل باغ ایرانی بسیار مجهز و سنتی است که در بنایی تاریخی قرار گرفته و ارزش تاریخی نیز دارد. این باغ در اواخر دوره مظفرالدین شاه ساخته شده و در حاشیه بافت قدیم یزد قرار دارد. هتل باغ مشیر الممالک در سال 1382 بعد از یک دوره نوسازی و ترمیم،‌ به عنوان یک اقامتگاه افتتاح شد. هتل باغ مشیرالممالک در عین سنتی بودن، بسیار مجهز و مدرن است. برای رزرو هتل باغ مشیرالممالک یزد می‌توانید از میان 106 باب اتاق موجود در این هتل، از میان گزینه هایی همچون اتاق یک تخته،‌ یک تخته باغ، دوتخته، دوتخته باغ، دو تخته دبل، سه تخته،‌ چهار تخته و چهار تخته ویژه،‌ اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. قیمت رزرو هتل باغ مشیرالممالک یزد متوسط رو به بالا است. گرانترین اتاق این هتل،‌ چهار تخته ویژه و ارزانترین آن، اتاق یک تخته است. هتل باغ مشیرالممالک به میدان امیر چخماق، موزه آب، باغ دولت آباد و بازار خان بسیار نزدیک است.

رزرو هتل مشیرالممالک یزد 

اگر دوست دارید در سفر به یزد در بافت قدیمی شهر اقامت داشته باشید، رزرو هتل مشیرالممالک یزد یک پیشنهاد ویژه است که اقامت شما در این شهر زیبا و تاریخی را به یادماندنی‌تر می‌کند. قیمت هتل مشیرالممالک یزد با توجه به فضای زیبا و آرامش بخش، امکانات ویژه و رفتار حرفه‌ای پرسنل، بسیار مناسب بوده و خیلی از مهمانان خارجی و توریست‌ها هتل مشیرالممالک در یزد را برای اقامت در هتل های یزد انتخاب می‌کنند.

رزرو آنلاین هتل مشیرالممالک یزد در توریست لند

برای رزرو آنلاین هتل مشیرالممالک یزد کافی است وارد وب سایت توریست لند شده و با وارد کردن تاریخ ورود و خروج خود، قیمت هر اتاق را مشاهده کنید. توریست لند بهترین و ارزان‌ترین قیمت رزرو هتل را ارائه می‌دهد. به علاوه بلیط هواپیما یزد را هم می‌‎توانید اینترنتی و با قیمت مناسب از توریست لند خریداری کنید.

معرفی هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیر الممالک یزد یکی از هتل‌های ۴ ستاره در حاشیه بافت قدیمی و تاریخی شهر است. تاریخچه ساخت این باغ به اواخر دوره قاجار بازمی گردد. اما در سال ۱۳۷۹ این باغ بعد از مرمت و تغییراتی در ساختمان، به یک هتل تغییر کاربری داد.
با رزرو هتل باغ مشیرالممالک یزد در یک مجموعه با وسعت ۱۳۰۰۰ متر مربع در دلِ بافت تاریخی اقامت خواهید داشت. هتلی که در سال ۱۳۸۲ به عنوان اولین باغ هتل ایرانی با تجهیزات سنتی و در عین حال امکانات رفاهی مدرن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
یکی از نکاتی که این مجموعه را به محبوبیت بالایی رسانده، مناسب بودن قیمت اتاق‌ های هتل مشیرالممالک یزد است. ادرس هتل مشیرالممالک یزد و دسترسی راحت به مرکز شهر از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است. با اقامت در این هتل، علاوه بر دیدنی‌های شهر یزد، باید زمانی را به گشت و‌گذار داخل هتل اختصاص دهید.
محوطه بزرگ باغ، با درخت‌ها، نهر‌ها مزین شده و معماری اصلی ایرانی، برگی از صفحات قاجار در قدم به قدم این باغ رقم می‌خورد. جالب است بدانید که هتل مشیرالممالک یزد در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده و خود یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر یزد محسوب می‌شود.
برای آشنایی بیشتر با این مجموعه اقامتی، به سایت هتل مشیرالممالک یزد (hotelgardenmoshir.com) مراجعه کنید و تصاویر باغ را ببینید. هتل در ۳ طبقه، مجموعا ۱۰۶ اتاق و ۳۰۶ تخت دارد. اتاق‌ها با امکانات رفاهی متفاوت، آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران است.

امکانات هتل مشیر الممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک در یزد یکی از هتل‌های ۴ ستاره است که علی رغم این که به تجهیزات و فضای سنتی، متعهد است، اما امکانات رفاهی و خدمات مدرن و کاملاً مطابق با استاندارد‌های روز دنیا در آن ارائه می‌شود. با رزرو هتل مشیرالممالک یزد هرآنچه که از یک هتل ۴ ستاره انتظار دارید، خواهید یافت. با این تفاوت که فضای هتل بسیار زیبا و دلنشین‌تر از برج‌های مرسوم هتل‌های دیگر است.
از امکانات اتاق‌ های هتل مشیرالممالک در یزد می‌توان به مینی بار با هزینه، صبحانه رایگان، یخچال، چای ساز، آب رایگان، روم سرویس، دراور، آباژور، کمد لباس، رخت آویز، تلوزیون، تلفن، اینترنت وای فای، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام و لوازم بهداشتی، صندوق ‌امانات اشاره کرد. برخی از اتاق‌ها، بالکن دارند.
از دیگر امکانات اتاق‌ های هتل باغ مشیرالممالک یزد باید به کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، اتاق چمدان، صرافی، خدمات تور و بلیط، مرکز خرید، خودپرداز، فضای سبز، سالن ورزش، اتاق سیگار، خدمات باربری، خدمات خانه داری، خدمات پزشکی، خدمات بیدارباش، خدمات خشک شویی و خدمات تشریفات ویژه CIP  اشاره کرد. لابی هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف واقع شده است.
در صورتی که با خودرو شخصی سفر کرده‌اید، با رزرو هتل مشیرالممالک یزد می‌توانید از پارکینگ سرپوشیده و روباز هتل با ظرفیت ۵۰ خودرو به صورت رایگان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از خدمات تاکسی سرویس یا ترانسفر رفت و برگشت با هزینه هتل بهره‌مند شوید.

کافه و رستوران هتل باغ مشیرالممالک یزد

رستوران هتل مشیرالممالک یزد به نام کافه تریا با ظرفیت 150 نفر، در طبقه همکف واقع شده. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود با کیفیت بالایی سرو می‌شود که با رزرو هتل مشیرالممالک یزد می‌توانید از فضای بسیار زیبا و رنگین رستوران و غذاهای با کیفیت لذت ببرید.

اتاق‌ های هتل باغ مشیر الممالک یزد
-اتاق یک تخته
-اتاق دو تخته دبل
-اتاق دو تخته توئین
-اتاق سه تخته
-اتاق چهارتخته
-اتاق رویال دو تخته
-اتاق چهار تخته ویژه
-اتاق کانکت پنج نفره
-اتاق کانکت شش نفره.



قیمت هتل مشیر الممالک یزد

قیمت هتل مشیرالممالک یزد علی رغم ۴ ستاره بودن و ارائه خدمات لوکس و مدرن، متوسط است. برای رزرو هتل باغ مشیرالممالک یزد، می‌توانید از بین اتاق‌های یک تخته یا شش نفره انتخاب کنید. هر اتاق قیمت متفاوتی دارد.
در حال حاضر ارزان‌ترین واحد اقامتی هتل، اتاق‌های یک تخته با قیمت یک میلیون و هشتاد هزار تومان است. البته توجه داشته باشید که قیمت‌ها متغیر بوده و بسته به زمان سفر شما، نوع اتاق و مدت زمان اقامت دارد. می‌توانید برای اطلاع دقیق و کامل از امکانات هتل و قیمت، با شماره تلفن باغ مشیرالممالک یزد تماس بگیرید.

قوانین هتل مشیر الممالک یزد

-ساعت تحویل اتاق‌ها ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق‌ها ۱۲ است.
-پذیرش خانم مجرد با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان‌پذیر است.
-پذیرش زوج‌ها با ارائه صیغه نامه با مهر برجسته محضری ممکن است.

سایر هتل های یزد

تور های موجود برای هتل باغ مشیرالممالک یزد

مشاوره رایگان