هتل اطلس یزد ایران/یزد (Iran/Yazd)

ایران/یزد (Iran/Yazd)

غذا و نوشیدنی

  • رستوران
  • خدمات 24 ساعته در اتاق

امکانات هتل

  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • دستگاه واکس کفش
  • تلویزیون LCD /LED در لابی
  • نمازخانه
  • تاکسی سرویس
  • اتاق چمدان
  • سیستم تهویه

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی

سایر خدمات

  • جعبه کمک های اولیه
یزد، بلوار شهید صدوقی جنوبی، میدان همافر، به سمت خیابان باهنر

فاصله با اماکن عمومی

مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد
: 8 دقیقه پیاده روی
بادگیرها
: 3 دقیقه با خودرو
مسجد امیرچخماغ
: 3 دقیقه با خودرو
رودخانه قدیم یزد
: 4 دقیقه با خودرو
آتشکده زرتشتیان یزد
: 4 دقیقه با خودرو
بازار خان
: 3 دقیقه با خودرو
باغ دولت آباد
: 4 دقیقه با خودرو
مسجد جامع
: 5 دقیقه با خودرو
فرودگاه بین المللی شهید صدوقی
: 10 دقیقه با خودرو
پایانه مسافربری
: 13 دقیقه با خودرو

توضیحات

هتل اطلس يزد (Atlas Hotel) یکی از هتل‌های دو ستاره شهر تاریخی یزد است که از سال 1382 تا کنون در حال خدمت رسانی به گردشگران و مسافران این شهر می‌باشد. هتل اطلس در سال 1394 جهت رفاه هرچه بیشتر مسافران و ارتقا سطح خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دو طبقه داری 17 باب واحد اقامتی می‌باشد و مسافران گرامی برای رزرو هتل اطلس یزد و اقامت در آن می‌توانند از بین انواع مختلف اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت 5 نفره و 8 نفره متناسب با تعداد همسفرانشان انتخاب فرمایند. هزینه رزرو هتل اطلس یزد با توجه امکانات و خدمات قابل قبولش بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد و مناسب عزیزانی است که قصد انتخاب اقامتگاهی ارزان قیمت را دارند. فاصله هتل اطلس یزد تا مراکز گردشگری این شهر از جمله باغ دولت آباد، مجموعه امیرچخماق، موزه آب و مسجد جامع یزد حداکثر 6 کیلومتر می‌باشد.

رزرو هتل اطلس یزد

هتل اطلس، هتلی دو ستاره در شهر تاریخی یزد است. این هتل در ساختمانی دو طبقه با تعداد 17 اتاق قرار دارد. هتل اطلس یزد به مراکز گردشگری این شهر از جمله باغ دولت آباد، مجموعه امیرچخماق، موزه آب و مسجد جامع یزد دسترسی خوبی دارد. برای رزرو هتل یزد در منطقه خوب شهر و با قیمت مناسب، هتل اطلس گزینه مناسبی است.

رزرو آنلاین هتل اطلس یزد در توریست لند

برای رزرو هتل اطلس یزد به صورت آنلاین و با بهترین قیمت، کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن توریست لند شوید. در بخش هتل داخلی شهر مقصد را یزد انتخاب کرده و نام هتل اطلس یزد را وارد کنید. پس از انتخاب تعداد نفرات همراه و تاریخ ورود و خروج، روی گزینه جستجو کلیک کنید تا اتاق‌های این هتل به همراه قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر، با کلیک روی گزینه رزرو، اتاق مربوطه از هتل استعلام گرفته می‌شود و در صورت داشتن ظرفیت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از نهایی شدن رزرو هتل، واچر از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

معرفی هتل اطلس یزد

هتل دوستاره اطلس یزد، در سال 1382 ساخته شد. این هتل در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل اطلس دارای 17 اتاق برای رزرو است که در 2 طبقه جای گرفته‌اند. این هتل در بلوار شهید صدوقی جنوبی، بین میدان همافر و باهنر قرار دارد. اقامت کودکان زیر 3 سال در هتل اطلس، در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و هزینه اقامت کودکان بالای 3 سال به صورت کامل محاسبه خواهد شد. 

امکانات هتل اطلس یزد

امکانات این هتل شامل پارکینگ رایگان، مینی بار (با هزینه)، رستوران ایرانی، صبحانه رایگان، تاکسی سرویس، سیستم تهویه، خدمات اینترنت و پذیرش 24 ساعته است. 

رستوران هتل اطلس یزد

رستوران هتل اطلس یزد در طبقه همکف این مجموعه قرار دارد. این رستوران ظرفیت 20 نفر را دارد و صبحانه آن از ساعت 7:30 تا 9:30 سرو می‌شود. همچنین برای ناهار از 12 تا 15:30 و برای شام از 19 تا 22:30 آماده پذیرایی از مهمانان است. 

اتاق های هتل اطلس یزد

هتل اطلس دارای 17 اتاق برای رزرو است. از بین انواع مختلف اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت 5 نفره و 8 نفره متناسب با تعداد همسفرانتان می‌توانید اقدام به انتخاب اتاق کنید. امکانات این اتاق‌ها شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، مینی بار (با هزینه)، حمام، آباژور، مبلمان، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش و خدمات اینترنت است. 

قیمت هتل اطلس یزد

قیمت رزرو هتل هتل اطلس یزد با توجه به تاریخ مورد نظر و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متغیر خواهد بود. همچنین می‌توانید پیش از رزرو، نظرات هتل اطلس یزد را از طریق امتیازهایی که به هتل داده‌اند، مورد بررسی قرار دهید. بلیط هواپیما یزد با بهترین قیمت را نیز در توریست لند خریداری کنید.

قوانین هتل اطلس یزد

هتل اطلس در یزد برای برقراری نظم و امنیت بیشتر مسافران دارای قوانین و مقرراتی مانند سایر هتل‌ها است که این قوانین عبارتند از:
•    پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
•    زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
•    در این هتل ساعت تحویل اتاق 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق قبل از 12 ظهر در نظر گرفته شده است.
•    قوانین کنسلی هتل، با توجه به زمان درخواستی شما، متغیر است؛ برای استعلام با پشتیبانی توریست لند تماس بگیرید. در صورتی که سوالی داشتید می‌توانید با تلفن هتل اطلس یزد در بخش رزرو ارتباط بگیرید. 

دستورالعمل ها

ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است
پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است
نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد
امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد.
حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد.
تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است.
مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است.
طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.

دستورالعمل های ویژه

هتل دو طبقه و فاقد آسانسور می باشد. سرویس اضافه به صورت کف خواب ارائه می شود.

پذیرش خانم مجرد

در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.

قوانین کودک و نوزاد

اقامت کودک زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.هزینه اقامت کودک بالای 3 سال کامل محاسبه می شود.

سایر هتل های یزد

تور های موجود برای هتل اطلس یزد

مشاوره رایگان