انواع اتاق های هتل | تورهای داخلی و خارجی و رزرو بلیط و هتل

راهنمای سفر 14 فروردین ، 1403 5 دقیقه

قطعا هتــل در سفــر برای کسانی که بصورت لاکچــری سفــر می کنند بسیار حایــز اهمیت است، تصور کنید که بعد ازطــی مسافــت بسیار به مقصد رسیده اید و قصد استراحــت در اتــاق هتــل خــود را دارید و یا پس از گردش در مقصــد به هتــل بازگشته اید و قصــد استراحــت و تجدید قــوا را دارید پس انتخاب اتــاق یکی از مهم ترین فاکتــور ها در طـــول سفــر است .  اتــاق های هتــل به صــورت عمومــی به چنــد دسته اصلــی تقسیــم مــیشوند . در ادامــه در توریست لند همراه ما باشید تا به توضیح انواع اتــاق های هتــل بپردازیــم :

1. اتــاق استاندارد : این نوع اتــاق ها معمولا دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره ، یک سرویس بهداشتی و دوش هستند . این اتــاق ها برای مسافرانی که به دنبال یک اقامت معمولی و ارزان هستند مناسب اند . 

2. اتــاق دو تخته ( TWIN BED ) : این اتــاق ها دارای دو تخت تک نفره هستند و برای دوستان یا اعضای خانواده ای که بصورت جداگانه می خوابند مناسب هستند . 

3. اتــاق سوئیت ( Suite ) : اتــاق های سوئیت از اتــاق های بزرگتر و با امکانات بیشتری برخوردار هستند . معمولا دارای اتــاق های خواب جداگانه ، امکانات قهوه و چای سازی ، سرویس دهی اضافی و منطقه ای جهت استراحت بهتر مهمان ها هستند . 

4. اتــاق تمام آپارتمانی ( Full Apartment ) : این نوع اتــاق ها دارای امکانات کامل آپارتمان است که شامل آشپزخانه ، سالن پذیرایی ، اتــاق خواب و حمام است . برای مسافرانی که به دنبال اقامت بلند مدت و خصوصی تر هستند ، مناسب اند .

هر نوع اتــاق دارای قــیمت و امکانات مختلفــی است ، بنابــر ایــن قبــل از رزرو هتــل ، بهتــر است نیاــز های خود را مورد بررســی قرار دهید تا اتــاق مناسبی را برای اقامتتان انتخاب کنید . توجــه داشــته باشیــد انتخــاب درست و بجــای اتــاق در طــول سفــر تاثیــر بسزایــی در کیفیــت ســفر شــما خــواهد داشــت . 

جهت رزرو هتل و اتاق مورد نظر خود میتوانید با کارشناسان مجرب توریست لند تماس حاصل نمایید و بسته به نیاز و شرایط سفر خود بهترین رزرواسیون را انجام دهید . 

مشاوره رایگان